Helpdesk

Pisoft Service kan telefonische hulp bieden of een advies geven bij acute problemen met betrekking tot uw systeem of software.
Afhankelijk van de gevraagde hulp of het advies kan dit tot gevolg hebben dat er een afspraak gemaakt wordt voor een bezoek op een voor U passende tijd of dat via een remote verbinding getracht wordt het probleem op te lossen.

Remote verbinding

Wanneer u een werkende internet verbinding heeft is het mogelijk om een zogenaamde "remote verbinding" te maken.
Door het downloaden en opstarten van een stukje veilige software, via telefonische aanwijzing van Pisoft Service, kan Pisoft Service tijdelijk met U mee kijken op Uw computersysteem of, indien gewenst, de controle van uw computer overnemen.
Zo kunnen kleine problemen vaak makkelijker en sneller worden opgelost.

Extra service

In sommige gevallen (b.v. wanneer de eigen kennis te gering is of men is vaak onzeker) kan Pisoft Service zelfs zorgen voor een constante remote verbinding zodat hij U, als dat nodig mocht zijn, meestal in de avonduren, direct hulp kan bieden zonder aanmeld problemen.